mp3 indir semti
Bela
 
Athena - Bela
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Bela
Boyut
: 9.27 MB
İndirme
: 52 Toplam İndirme
12-08-2017 Tarihinde eklendi, Toplam 52 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın

Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Athena - Bela )
  1. Gurkan Budak

    Sözler çok kopuk ve derin anlamlı. Nirvana nevermind albümündeki endless nameless çok andırıyor sound olarak değilsede lyric olarak andırıyor. Aslında baştan aşağa albüm nevermind ı andırıyor.

  2. Storyoftheeye

    Deep purple org soundu klasik... Nasil bir albumse her telden var yahu

  3. Kagan Tutuncu

    6:37 den sonra show time

  4. Bulent Alacatli

    Bostancı Bakırköy arası deniz otobüsü . Dışarıda hafif çiseleyen yağmur. Yeni bir bela ..

  5. Of Tuning

    Rock un Arabeskçi Versiyonu..Müslüm Gökhan !!

    Of Tuning

    👍👍👍👍

  6. Şura Can

    Athena size aşığım

  7. İrem AKINCI

    balıklı rum'un akıl hastanesi olduğunu öğrendiğimden beri hayata bakış açım değiştiii :D

  8. Melih Demircan

    Balıklı Rum'da yerimi ayırt. Bana ara sıra bir çiçek yolla

  9. İrem AKINCI

    AYRICA BU ŞARKININ ORJİNALİNİN BAŞINDA ATHENA GÖKHAN'NIN KIZININ GÜLÜŞMELERİ VE KONUŞMASI VARDI BABASIYLA, ORASINI NEDEN KESTİNİZ

  10. İrem AKINCI

    Bİ ARKADAŞ AKPLİ PUNK TADI VERMİYOR YAZMIŞ SİZ ALAMIYORSUNUZ O ZAMAN, BU KADAR NEFRET DOLUSUNUZ ÇÜNKÜ. BU KADAR NEFRET DOLU OLDUĞUNUZ İÇİN ADAMLARIN İŞİNE DE LAF YAPIYORSUNUZ. ALTÜST ATHENA DÖNEMİNİN EN İYİ ALBÜMÜDÜR. BEĞENMEYEN DİNLEMEYEBİLİR, AMA SİYASİ GÖRÜŞ İLE İNSANLARI KÜÇÜMSEYEREK (!) (Kİ O SENİN KÜÇÜMSEYEBİLECEĞİN BİR İNSAN DEĞİL) İNSANLARIN MUHTEŞEM İŞLERİNE LAF ATAMAZSINIZ. BEĞENMEDİYSENİZ, GGİDİN. NEFRET EDİYORSANIZ GİDİN, İNSANLARIN O CÜMLELERE İHTİYACI YOK ÇÜNKÜ

  11. eskiokul666

    akp'li punk tat vermiyor.

    UzayUzay

    akp bugun ver yarin yok : ) hayatta hersey gecici canim benim...

    Asia Asia

    mankafA 77 nickinin anlamini harbi iyi taşıyorsun. Siyaset nere muzik nere 😀

    Ayşegül Migh

    arkadaşlar siyaset olayına girmeyin cikamazsiniz ve akp li demişsin Burda seninle tartışmaya girmek istemem ama araştır gel ve evet dergaha gidiyor bunun hakkında açıklamalarida var göz gezdir derim aynı zamanda her konserinden İzmir'in dağların'ı söyler herşeyi geçtim rte'nin çağırdığı görüşmeye gitmedi yani ufacık bir araştırma yapsan bile çıkar ortaya siyasi görüşü ama insanları ayrım yaparak sevecekseniz sevmeyin kardeşim ister CHP li ister AKP li ister MHP li olsun lan insan insandır heleki Gökhan hakan yada Athena grubu gibi lan sen onların içindeki temizliğini bilmiyormusun?ne kadar kötü düşünebilir öyle bir insan abi dünyada en son yargılanicak insan bence onlar oyuzden dünyada sayılı detay var o detayları da kötülemeyin be bırakın siyasi görüşünü bırakın özel hayatıni, dövmelerini yargılamayin adamları insanlara çamur atmak için açıklarını aramayın sadece onların değerini bilin Gökhan hakan gibi yada Athena grubu gibi dahası dünyaya gelmez kıymetlerini bilin. yada siz bilmeyin, dinlemeyinde yeterki çamur atmayın kardeşim.

  12. Gökhan Gök

    geçti başımdan, ne hikayelerbiri bitmeden, öbürü biterkaç kere sen, kaç kere benöldük dirildik, söyle nedenkim demiş susar, bir gün bu dertlerkalpte bir delik, ismini söyleroturmasaydım, keşke yanınaişte geliyor, yeni bir belayeni bir belayeni bir belauyanırsa olur bukonuşursa kopar bune çıkar ya koymasadeli yar doymayano şans yeni bir belayeni bir belademek böyleymiş, alın yazımızayrı kalplerde, yerin hazırmışnerden bilirdim, hayır olamazellerin bomboş ne oldu sanabalıklı rum'da yerimi ayırtbana ara sıra bir çiçek yollaoldun mu şimdi söyle banaişte geliyor yeni bir belayeni bir belayeni bir belaayılırsa çöker budayanırlar olur odenizlerde aklım kalmışderinlerde oluyormuşal kadınmış, yokluktanmışdar olmuşsadeli aşıksabu ağaç bir dar banaaman hao yakar bu da olmuşsasanki darseviyorsa olur bukanındaki zehir buderinlerde hayatında bu varmevsimler akıyorşundan farksız bakıyoryenidengel illa ol daiçsek kimlebakar bakar bakarbu da o da ordasusardeli şad olnihai kopardıdeli susar mı ayyyişte geliyor belabela bela belaolur diye demedimdiuyanırsa olur bu

    Emre Doğan

    Bro dinleyerek mi yazdin yoksa bi yerden mi aldin cunku yanlislar var

  13. Semih Kirsüleymanoglu

    dinle dinle bikmiyor insan. müthiş parça

  14. Zafer Kaçar

    ülkemizin fersah fersah üstünde bi parça 👍

  15. redsn0w11

    Harika olmus, muhtesem, acundan sonra vazgecekcektim athenadan, az kaldi, ama bu album herseyi degistirdi :D

  16. Esin Yesim

    Muazzam. Athena gibi bir grup bir daha gelmez dunyaya..Efsane.

  17. Zübeyde Yüksel

    Ben bu adam için olurum ya intahar edecem bı gün bunun için turuncum

    Gokay Calik

    Zübeyde Yüksel kendine gel

  18. serkan gürsoy

    Hayatımı özetleyen şarkıdır.

  19. Nejat Olguntürk

    Deep Purple Child in Time, Led Zeppelin Achilles Last Stand, Athena BELAAma harbiden klavyeleri kim çalıyo lan? İyi yani.

    Yiğitcan Günenç

    @Nejat Olguntürk emre ataker çalıyor. yapma be kanka şarkısında da 10 numara çalıyor klavyeyi tavsiye ederim

    Umut Eydir

    bu adam fezadan'ı da ben tavsiye ederim =)

    Yunus Emre Hacioglu

    bu şarkının bestecisi de aynı zamanda)

  20. Serhat Kahraman

    Duman falan hikaye ^^

  21. selçuk genç

    Çok iyi.. muazzam. .

  22. Emir Şenel

    Bu adami bi eskiler bilir yeni nesil anlayamaz bu tonlarin altinda yatan efsaneyi :)

  23. Junkhead in purpleland

    Sözleri anlayamadan dinlenen en güzel Athena şarkılarından olabilir :)))

    İbrahim Demir

    Abla senin nasıl bu kadar çok abonen var anlatsana biraz?

    İbrahim Demir

    Anlatmamışsın.

  24. Burak Sonmez

    Favorim

    Basak Sonmez

    Burak Sonmez bela mısın

  25. Medine KÖSE

    albümde en sevdiğimi parçalaradan biri 

  26. obstinate00

    Gökhan'ın sesi bu şarkının bazı yerlerinde Jim Morrison gibi çıkıyo sanki daha bi olgunlaşmış mı nedir anlıyamadım ama etkileyici bir sound çıkmış.!!!

  27. lazy. taledragon

    favourite singer.. for ever. !

  28. IMKILLERS RCKOUT

    direk sound olarak stairway to heaven geldi aklıma

  29. Hyperafter

    Bu kadar uzun bir şarkıyı sıkılmadan dinleyecegim hc aklima gelmezdi Athena sağolsun ;)

    Hyperafter

    herkes sevdiğinin yanında olsun bu durum seni neden ilgilendirdi

    İrem AKINCI

    Kotu anlamda söylemedim atar showwwwww

    İrem AKINCI

    Hatta iyi anlamdaydi:(

    Hyperafter

    öylemi sorry 👍

  30. enverabi

    çok iyi, tebrikler...Favorim Bela, Adımız miskindir bizim plase...

Bela Şarkı Sözü

Athena Bela Şarkı Sözleri



Geçti başımdan, ne hikayeler

Biri bitmeden, öbürü biter

Kaç kere sen, kaç kere ben

Öldük dirildik, söyle neden

Kim demiş susar, bir gün bu dertler

Kalpte bir delik, ismini söyler

Oturmasaydım, keşke yanına

İşte geliyor, yeni bir bela

Yeni bir bela

Yeni bir bela

Uyanırsa olur bu

Konuşursa kopar bu

Ne çıkar ya koymasa

Deli yar doymayan

O şans yeni bir bela

Yeni bir bela

Demek böyleymiş, alın yazımız

Ayrı kalplerde, yerin hazırmış

Nerden bilirdim, hayır olamaz

Ellerin bomboş ne oldu sana

Balıklı Rum?da yerimi ayırt

Bana ara sıra bir çiçek yolla

Oldun mu şimdi söyle bana

İşte geliyor yeni bir bela Yeni bir bela

Yeni bir bela

Ayılırsa çöker bu

Dayanırlar olur o

Denizlerde aklım kalmış

Derinlerde oluyormuş

Al kadınmış, yokluktanmış

Dar olmuşsa

Deli aşıksa

Bu ağaç bir dar bana

Aman ha

O yakar bu da olmuşsa

Sanki dar

Seviyorsa olur bu

Kanındaki zehir bu

Derinlerde hayatında bu var

Mevsimler akıyor

Şundan farksız bakıyor

Yeniden

Gel illa ol da

İçsek kimle

Bakar bakar bakar

Bu da o da orda

Susar

Bela Anahtar Kelimeler
Athena Bela Mp3 İndir Dinle , Athena Bela Şarkı Sözleri , Athena Albümleri , Athena Bela Cep Telefonuna Mp3 İndir,Bela bedava mp3 indir ,Bela cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.