mp3 indir semti
Beni Bırakmazsın Değil Mi
 
Arjiness - Beni Bırakmazsın Değil Mi
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Beni Bırakmazsın Değil Mi
Boyut
: 2.00 MB
İndirme
: 71 Toplam İndirme
23-01-2018 Tarihinde eklendi, Toplam 71 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın

Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Arjiness - Beni Bırakmazsın Değil Mi )
  1. eylulay Oğur

    Yaal dan tebrikler

  2. toykan

    Yok yok bırakmam ben seni..

    toykan

    Sen de beni bırakmazsın değil mi?

    İl B

    @toykan bırakmam

    Arjiness

    @toykan sen benim için olacak barış kadar güzelsin...

    İl B

    @Arjiness https://youtu.be/wXdJUFmiGAE .)

    toykan

    @İl B ❤

  3. Emirhan PARLA

    Yıldönümümüze armağan ettiğim şarkılardan biriydi. Bırakıyorlar arkadaşlar kesin bilgi, yayalım.

  4. Dila

    yine gelip helak oldum

  5. ay güzeli

    Hepsi aynı bok, bırakıyolar tabii ne sandınız olm

    Arjiness

    Bıraktı...

    ay güzeli

    @Arjiness bırakırlar...

  6. Rukiye Kaya

    Beni bırakmazsn değilmi

  7. Munire Tiryaki

    Cok iyisin ya💜💙 sesine muptelayim

    Arjiness

    Munire Tiryaki ♥️

  8. TheONE Musics

    Popon Hep P*ipimde Dursun daha önce bu şarkıyı dinlemiş miydiniz?https://youtu.be/mCSxdQyu29QHemen Dinle & Abone ol

  9. qulben _

    Bıraktı..

  10. güven yiğitalp

    Bırakmaz diye düşünüp ya bırakırsa korkusuyla yaşamakta sevdaya dahil.

  11. Nursel K

    Gülünce gözleri kısılan kızları üzmeyin.

    Arjiness

    Nur Sel keşke :')

  12. Tuğçe Taşdemir

    Yok yok bırakmam ben seni

  13. iclal x.

    Tüm dünya karşı çıksa bile bizim aşkımız hep içimde. Üzerimize dağlar devrilse ona toz değmemesi için çabalardım ayağına taş düştü diye gitti. Kahretsin ya

  14. iclal x.

    Bu ona ilk attığım şarkıydı. Bırakmam seni demişti. Bıraktı. Kabullenemiyorum. İçim hala çok acıyor.

    Arjiness

    iclal x. Gidenler üzülsün! Biz yine buradayız. :)

  15. Rozerin Enterili

    Yok yok yok...

  16. gokyuzune.asik. balik

    31.03.18

  17. Ali Karagöz -

    Sadece müziğini arıyorum da, yardımcı olabilir misiniz acaba

    Arjiness

    Anlıyorum. Yani o şekilde kayıt almadım. :)

    Ali Karagöz -

    sağlık olsun, bu kadar çabuk dönmen yeter 😊 hayatta tutunacak bir dal ın var ne güzel, ben de umarım bulurum kendi dalım ı diyerek ten teşekkür ediyorum 😊😊

    Arjiness

    Ali Karagöz Rica ederim :). Dalımız kırılmasın da gerisi önemli değil.

    Ali Karagöz -

    Tutmasını iyi bilene kırılmazmış hiçbir dal, belli bir zaman sonra Ata sayılacak bir insan olarak söylüyorum bunu :) ,, hiç değilse bi hobi, bi uğraş , iyi yaptığın bi iş var diyelim o zaman.

    Arjiness

    Ali Karagöz öyle tabii :)

  18. Soner Demirer

    Çok güzel küçüğüm ellerine ağzına sağlık başarıların devamını dilerim

    Arjiness

    Teşekkür ederim

    Soner Demirer

    Rica ederim KS den 😅

  19. Ceren Deniz

    Sen benim için tanrı gibi özelsinSen benim için bitmeyen suGüneş kadar güzelsin

  20. Sena Kapar

    Bıraktı

  21. Burcu Alözkan

    Gerçekten kaç gündür bu şarkıyı dinliyorum sesin mükemmel çoğu şarkıcıya bin basarsın helal olsun bu güzel yeteneği sakın bırakma ♥️

    Arjiness

    Burcu Alözkan yaa çok teşekkür ederim bırakmayacağım 💕

  22. Beyza Öztürk

    Siz sevmeyin nolursa olsun ve erkeklere guvenmeyin ben bugün 3 senelik iliskimde aldatıldığımı öğrendim bu kadar karaktersiz olmayin

  23. Şevval MF

    ÇOK GÜZEL BE

    Arjiness

    Şevval MF ❤️

  24. Yeşim İpek Yılmaz

    "Güneş kadar güzelsin"

  25. dilara k

    Bırakır.

    cad.official

    Dilara Kara Yoo bırakmam :)

  26. ShowLowinG

    14 kere dinledim

  27. Buse d

    özelsin"

  28. Fırat ERCAN

    ARJİN KANKAM İYİ Kİ TANIŞMIŞIZ İYİ Kİ ARKADAŞIZ ❤️❤️

  29. Masal Hecem

    Bırakmam ben seni

  30. ShowLowinG

    Bisiklet tamirinden nereye geldim

  31. Reyyan Pehlivan

    Tüm dünya karşı çıksa bile*

  32. kaan başcı

    Bıraktı

  33. Efqan Yusifov

    Gözəl ifa möhtəşəm səs. Çox bəyəndim. Əəla.

  34. Ayça Yüce

    Kendine iyi bak derler ve giderler.

  35. Selam Kardesim

    Sesin çok güzel umarım istediğin yere ulaşırsın😊

  36. Mark Twein

    Well done.

    Arjiness

    🙇‍♀️

  37. Sare Nur Coşkun

    Fazla güzel

  38. Fatma Yigit

    HARİKA😍 :)

  39. yiğit felan

    bu şarkıyı ölüme yazdın değil mi? peşini bırakmayan tek şey kezâ öyledir, herşey ve herkes boş, ne yazık!

    Arjiness

    yiğit felan maalesef.

    Özlem Erdoğmuş

    Hiç de öyle değil sevgilim bak burda ben varım :)

  40. Nazlı Dr.

    sesin cok guzel fakat sarki sozleri sesin icin daha bi guzel ola bilirdi.

  41. ERTUĞRUL TCRL

    Müzik güzel ☺😊

  42. Açılay Yıldırım

    9 diss bırakanlar yoksa böyle içten sözle ve böyle güzel bir sese neden diss gelsin ki?

  43. ShowLowinG

    Dislike atanlar aleyna tilki dinliyordur

    beklentiler üzer

    ShowLowinG +1

  44. Nurgül Güner

    Bırakmayacağına söz vermişti. Şimdi ne yapıyor haberim yok.

  45. Gökhan AKSU

    Herkes gider

  46. ndjdjdj sjjsjs

    Sesi güzelmiş

  47. burak softaoğlu

    10-15 kere dinledim niye saçma geliyor diyorum bende hastaymışım allah çarpmasa bari

  48. Nis

    Ağzına sağlık güzelim

    Arjiness

    Nisafb1 Özgun teşekkürler ❤️

  49. Sema Sarıoğlu

    Ben seninle yakomoz izleyeceğim lütfen o zamana kadar gitme

  50. Ayşe Nur Çuhadaroğlu

    mükemmel :')

  51. Keidlame

    Bu şarkıyı bana yolladın takıntın olduğunu ve ilerde yorumları okuyucağını biliyorum sevdiceğim, belki denk gelirsin diye yazıyorum şimdi bunu"Beni bırakmazsın değil mi?"

    Arjiness

    Keidlame bırakmasın seni :')

  52. Göktuğ Özbakır

    Sen bu yorumu okurken 4.ayımız olucak seni çok seviyorum birtanem ❤

    ay güzeli

    1 yıl önce yazmışsın, bıraktı mı?

    Berkan Şentürk

    AGA BEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

  53. Sudenur Drew

    O beni biz olmadan bıraktı ama ben onu bırakamam

  54. Ahmet Serdar Altınöz

    Bırakmam diyen herkes bırakıyor...

  55. rabia yk

    Sen onu bırakmazsın da o seni bir çırpıda siler. Hep böyle olmuyor mu zaten??

    Venus

    Anil Abi sarki atdi kossss!

    deliyorum sizofreni

    Rabia kardeşim dinledigim bütün yerlerde sen♥

    rabia yk

    deliyorum sizofreni Müziklerden başka kimsem yok. Hep buralardayım. ❤❤

  56. Venus

    Hilalin net noldu ya? Ya abim nerde? Rabia yk isimli kardes de vardi.. ya nerdesiniz?

    Venus

    SHABANI NONDA da yok =\

    Ayşe Yüksek

    Atlante Abim dün gitmeli konuştu ama gitme dedim ins gelir 🙁

  57. beklentiler üzer

    Sen benim için Tanrı gibi özelsin" birini hatırlattı ansızın geçmişte buldum kendimi 🐤☘

    Arjiness

    beklentiler üzer :') geçmiş bazen üzüyor. Mutlu olmanız dileğiyle.

    beklentiler üzer

    Arjiness umarım, sesin fazla güzel bu arada keşfet fm'de görmek mutluluk verici:')

    Arjiness

    beklentiler üzer :) ben de çok mutluyum

  58. Arjiness

    Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim. İyi ki varsınız :)

    seçkin eker

    sesin çok tatlı ve huzur veriyor yolun açık olsun...

    Arjiness

    seçkin EKER çok teşekkür ederim :)

    Çağlanur Şentürk

    Arjiness hak ediyorsun kardeşim ♥️ özledim 🌙

    Yunus Emre Balyemez

    Arjiness sen nasıl bir kralsın

    Arda Acarel

    Çok beğendim🌷❤

  59. yüce unicorn

    Buralar değerlenir önlerden #rez

    Arjiness

    marsli zombi :)

  60. Grup Yoldakiler

    ne güzel sesiniz varmış insanın içini ısıtan.

    Arjiness

    Grup Yoldakiler Mutlu ediyorsam ne mutlu bana ::)

    Azra Geldioğlu

    Grup Yoldakiler bzıthıtâşş

  61. Rojda K.

    " Bırakmam ben seni " en büyük yalan inanmayın.Zaten keşfetçilerin yüzde ellisi böyle yalanlara inananlar,diğer yüzde ellisini kurtaralım bari.

    Rojda K.

    Ayşe Yüksek inat olsun diye gelmiyor o biliyorum ben onu -,- ama pek youtube da gezinmiyor zaten

    Ayşe Yüksek

    Rojda \Dumanist Kız Eğer gelmezse öyle bir trip atarım ki... Gitmesin ya kimse 😔😔

    yiğit felan

    dostum bırakmam diye bi'şey yok maâlesef, bir olayın kalmayınca herkes ve herşey biter, bu böyledir;iyi olan, güzel olan herşey elbet biter, hem de bu çok çabuk olur, bu da işte bunun sihiridir.

    Rojda K.

    yiğit felan saçma ama zaten beni bırakabilecek biri yok,yani o kadar yalnızım.Başlamayan hiçbir şey bitemez.Sevinmelimiyim bırakabilecek biri olmamasına?Sanırım hayır..

    Pınar Erdemli

    Bende bırakmaz sanıyodum 😒 gidiyolar arkadaş hepsi gidiyoor

  62. Venus

    Seni hep sevicem, tüm dünya karşı çıksa bile... Seni seviyorum ilklerimin sahibi, çok seviyorum...

  63. Ada Yılmaz

    Ilk önce bırakan o olacak.

    cad.official

    Ada Yılmaz bırakmam rahat ol :)

    Ada Yılmaz

    Arjin 🌹❤

  64. Mert Uğur Hızarcı

    ESESLEM❤️

    cad.official

    :) Ortaaakkk

    Mert Uğur Hızarcı

    Arjin Umut olmuşsun insanlara, sevdiceğine öyle kal dost.😊

    cad.official

    Eyw Ortak :)

    Nurullah süngü

    Ozaman şuraya bir gonca bırakalım :))

  65. cad.official

    Ağzına sağlık kelebeğim :)

  66. Rojda K.

    "Sen de beni bırakmazsın değil mi?" Şarkıda geçen bir söz bile beni anlatmıyor bu sefer.Ama bu söz ilgimi çekti :')

    Venus

    Sebebsiz gitmezsin dimi? Sen de uzmezsin beni dimi? Artik guvenmek istiyorum. Ben de sahi arkadaslar istiyorum.

    Aynur gaye özdemir

    Rojda \Dumanist Kız bu söze inanmayı bende çoktan bıraktım insanlar kötü herkes herşey yapar herkesten herşey bekliyorum :(

    Aynur gaye özdemir

    Rojda \Dumanist Kız peki ya aldatan kansızlar onların ne bir sebebi olabilir ki ?

    Rojda K.

    Aynur gaye özdemir bak ne güzel diyorsun işte "kansızlar".Burda sana üzülme,değmez gibi şeyler diyemem.İstersen üzül istersen ağla ama zamanı geldiğinde ayağı kalkmayı,ona ders vermeyi de bil .

  67. LİFE_ AMAZİNG_

    Yok Yok bırakırlar seni :)

    Arjiness

    LİFE_ AMAZİNG_ bırakmasınlar :)

    LİFE_ AMAZİNG_

    Arjiness bırakıyorlar ama bırakmasınlar tamam :)

  68. Ozan Ciftci

    Tüm dünya karşı çıksa bileBizim aşkımız hep içimdeTüm insanlar karşı çıksa bileBenim kalbim hep seninle Tuğçem.Ben seni bırakmadım bırakmicamSende beni bırakmazsın değil mi? 😌 Seni çok seviyorum tugcem

    Tuğçe Taşdemir

    3 ay önce yazdığın şeye bak ndkdbdb zaman neler değiştirip ne çabuk akıyor

    Ozan Ciftci

    @Tuğçe Taşdemir 10 ay önce verdiğin yanıta bak bdbdhxh kurban olsun ocanın sana bak hiç bırakmadım ve bırakmicamda sana çok aşığım canım tuyçemm

  69. Nurgül

    Sevgilim olursa söyleceğim şarkıyı buldum lan. Neyse, indiriyorum hemen

    ay güzeli

    Oldu mu bari sevgilin, söyleyebildin mi?

  70. Respect Every person

    Varya ağlaya ağlaya yazıyordum öyle bir zamanda gönderdiniz ki. Tamda bırakmazsın dimi yazmıştım 🌹

    Respect Every person

    Atlante teşekkürler♥️

    Ayşe Yüksek

    Fatma Zeynep Kose Ya ağlama canım benim. İnan değmez öyleleri için ağlamaya 😔

    Venus

    Ayse hakli =)))

    Respect Every person

    Ayşe Yüksek Değmez ama işte 🥀

  71. Haydar Baş

    *Sen benim için ağlamayan çocuk gibi mutlu ve özelsin ! ! ! !

  72. Ekrem ÖZTÜRK

    Herkes bırakır ...

  73. Ayşe Yüksek

    " Güneş kadar güzelsin " diyenimiz olmadı beee

    Rojda K.

    Doruk Yalçınkaya içimden geçenleri demişsin helal 😂

    Ayşe Yüksek

    Rojda \Dumanist Kız Seni de yeriz sıkıntı yok Rojda'mm 😂😁

    Gece özdemir

    Ne bu sevgi :/ neyse gidip duvarın köşesine çöküp çikolatalı süt içerek yalnızlığıma devam ediyim

    Rojda K.

    arya akar neden katılmıyorsun bu sevgiye?Hepimiz duvarın köşesine çöken tipleriz zaten :')

    Venus

    BIZ KARANLIKTAN KORKARKEN KARANLIGI SECENLERIZ!!!

  74. Merkür •

    Tüm Dünya karşı çıksa bile,Merkür hep en özel yerinde..🌌🐈

  75. kediler gizli ağlar

    rez alın gençler değerlenir

  76. Delal Turan

    Çok güzel şarki çok beğendim

  77. Miss Berf

    Hemen dinleyelim

  78. Ayşen Akkaya

    Bırakırlar kardeşim,kuduz bir köpekmişsin gibi bırakırlar.

  79. Deniz Sorhan

    değerlenirrr

  80. Merkür •

    Sorarken inanmamış.. Bırakır.

    Venus

    Ben de fark etdim.

  81. Emirhan Duru

    *Bırakmam diyenlerin kaçı yanımızdaki?*

    blmm blk bzn *

    DURU -0 ı

Beni Bırakmazsın Değil Mi Şarkı Sözü
Beni Bırakmazsın Değil Mi İçin şarkı sözü eklenmemiş. Beni Bırakmazsın Değil Mi Şarkı sözlerini biliyorsanız bize gönderebilirsiniz.
Beni Bırakmazsın Değil Mi Anahtar Kelimeler
Arjiness Beni Bırakmazsın Değil Mi Mp3 İndir Dinle , Arjiness Beni Bırakmazsın Değil Mi Şarkı Sözleri , Arjiness Albümleri , Arjiness Beni Bırakmazsın Değil Mi Cep Telefonuna Mp3 İndir,Beni Bırakmazsın Değil Mi bedava mp3 indir ,Beni Bırakmazsın Değil Mi cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.