mp3 indir semti
Samuray
 
Aristokares - Samuray
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Samuray
Boyut
: 2.02 MB
İndirme
: 26 Toplam İndirme
01-07-2020 Tarihinde eklendi, Toplam 26 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın

Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Aristokares - Samuray )
  1. Paranoya

    Çok fena söylüyor çok kıyak sesin var keşke metal e benimde sesim uygun olsa :/

  2. miraç

    ALİBEİKÖİ CRU

  3. Doğan Karaman

    HER TARAF KANN HER TARAF CESETTT

  4. Minval EZA

    Bu beate bende yazmıştım tüh neyse belki kaydına girer paylaşırım

  5. Talha Osmanoğlu

    🔥🔥🔥

  6. Ahmet Baş

    gaza geldim bu nasıl bi şarkıdır böyle

  7. Septic

    oğlum çok iyi lan

  8. Naturos

    kıyakk

  9. Maybach

    LANN ÇOK GÜZEL DELİP DEŞİYORM HERYERİ BUNJ DİNLEYNCE

  10. mtaz ardu

    Offf konserde bi hayal ettim de ama sözler daha sade olmalı bence az ve öz. Dönüşü yok 💪

  11. Enes KARAL

    BAD HOP diye bir Japon Hip-Hop grubu var. O gruptaki birine çok benziyo söyleyiş tarzı.

  12. Talha Osmanoğlu

    Fazla iyi 🔥

  13. Deez Nutd

    Hak ettiğini almamış

  14. AY4Z

    istedigim bu iste adamim! 🔥🔥

  15. Lazo Lessa

    Başarısız

  16. Sadrira

    Olum Bu Ne????

  17. a n t i t e z

    Elleran elvise benziyor arada sesin

  18. Eski Kafa

    dedemin duyma problemi vardı artık tek duyabildiği müzik bu oldu

    Aristokares 34

    Alper Beyaztas ehehehehe

  19. Lil Beco

    Çok başarılı respect

  20. Zubeyir Gurbuzer

    Sen kafayi yemissin

  21. Talha Tuğla

    Hardcore vay amk uzun zamandır yapan cürret eden yok. Gitar soundlu efso parça. Tam Stallker tipi dostum seni tuttum.

  22. 912 Records

    Lan bende de vvu tarz yapiom yılardır scream atiom yillardir sonra kaldirdim.hepsini :) kanalda 1 tane zombiekit kaldi aga

  23. Rap1d

    Ya abi bu ne amk yurt dışından kopyalıycaksınız bari kaliteli şekilde yapın şu boku

  24. Gabriel FGNGR

    👏🤘💎

  25. WOLKY 34

    Tarz güzel ama yetersin kalmış tatmin edici değil

  26. RØD Resmi

    scarlxrd işte bunlar hep

  27. TheLastTiger

    Bu tarzın Türkiyedeki tek temsilcisi 🤟🏾🔥🔥 bayıldım 👊🏾👊🏾

    Orcun Sarıkaya

    Hxnjv dinle jandarma

  28. Orcun Sarıkaya

    Sesine yakismiyor trap metal

  29. paradoks s

    Tutmayın lan beni savaşa gidecem

  30. Neray mai

    👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

  31. oya özgün hazan

    Kontkarin bi adami vardi sakorphe mi neydi ona benziyor biraz tarzi

    Orcun Sarıkaya

    Trap metal usta

  32. Yedow

    Böyle rastgele iş seçip kanala yüklemek yerine, M.O.B ya da RedKeys gibi belli bir kadro oluşturup, bu işe pr için ciddi yatırımlar yaparak daha iyi işlere imza atabileceğinize inanıyorum.

    Aristokares 34

    Yedow X teşekkürler yorumunuz için 🙏🏻

  33. YANG ERA

    Bağırma lan milletin içinde. Güzel olmuş bu arada

  34. [ Infernal ]

    SÜRTÜĞÜMSE DELİ DOLU 😈

  35. şafak özdemir

    Bu nasıl kötü bi tarz

  36. Godless Prophet

    ülkeye bu tarz ne zaman gelcek diye bekliyordum ve fena olmamış gerçekten

    x0arl

    sakorphe da var

  37. Mustafa Paon

    Boyle bagircaksan gel göztepe macina kardesim rock yapmşsın rap derken

    Godless Prophet

    trap metal olması lazım zaten bu tarzın

    Godless Prophet

    scarlxrd - heart attack en büyük örneklerinden biri bu türün

  38. Rohan Frea

    Alibeykoiii

  39. Laubali Herif

    Süper lan bu tarzın dinleyicisi deilim merak ettim müko olmuş

    x0arl

    zillakami dinle bu tarzın bana göre allahı

  40. tolga ck

    Olm çok iyi kafa sallatıyor

  41. Proxima C. Official

    Çılgınca bi şarkı acayip sardı

  42. mstftuna Official

    Neden Çok Bağırıyon Az Sakin😅😁😂

  43. selen solgun

    😈😈😈

  44. MECA *

    ALİBEYKOİ 🔥🔥🔥

  45. Bekircan Taş

    bu şarkı patlar çok değil 1 hafta içinde

  46. Reo Manchs

    aye 🤯

  47. Crony Official

    *Dağı taşı sikesim geliyor*

  48. Box TRip

    Müthiş olmuş.Bunu canlı konser ortamında dinlenildiğini düşünüyorum 👍👍👍👍

  49. İstanbul Kapital

    Zuuup bra 🚀

  50. sSoreneSs

    Ne bagiriyorsun karsm

  51. Aristokares 34

    İyi kötü yorumlarınız için teşekkürler hepinize metal headgvng

    Atölye Tulumu

    Normalde battle dinlerim fakat çok gaza getiren güzel bir parça olmuş. Başarılarının devamını dilerim 🕊

    vılık vılık

    SARDI güzel kanka metvlhevdgvng

    LOADİNX FL

    çok güzel iş olmuz

    Uzay İnal

    efsane reis tr de teksn galiba

  52. hsynogr

    BAS GAZA KAÇÇÇ 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  53. Rams Official

    🚫🚫🚫

  54. Desstray Official

    Çok iyi bruhh Alibeyköi’den sa 🤜🏽🤛🏽

  55. Pınar Atasoy

    tetikleer çekildi ateş ediyoruuuz buralar değerlenicek ♥

  56. Ömer Faruk Bıyıklı

    Furkan karakılıç'ın sabah silah gece bıçak şarkısına benzemiş, acep yabancılarda bu tarz yapan bir abi mi var? bilgisi olan aydınlatabilir mi

    Rhythm Records

    çok var kanka

    Fatih Yılmaz

    Zillakami

    Godless Prophet

    trap metal deniyor bu tarza ve birsürü örneği var

    Yunus Emre Tüfekçi

    Scarlxrd asıl bu tarzı yapan adam

    x0arl

    scarlxrd sosmula zillakami(bana göre en iyisi) vb.

  57. Zahid Ates

    Kral döktürmüşün

  58. WİZARD tek

    Abi yavaş daha az önce ayın bi tane

  59. WİZARD tek

    Abi tam gaza getirme lik çok iyi 👌👌👍

  60. bünyamin çiftçi

    abim bu şarkıdan sonra hastaneye git bence

  61. Doğukan Baycan

    Piyasaya güzel bi renk katmışsın kardeşim ✊

  62. SAVRAYNN

    Başarılııı ama bu dinlerken boğazımın acıdığı gerçeğini değiştirmez

  63. BossJaspe

    çok ii lan

  64. 187 GOM

    ALİBEYKÖİ CRÜÜ 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

    Malik

    187 GOM 😁

  65. Tahir

    Benim gırtlağım acıdı amk

  66. Boş beleş Adam

    bu nasıl şarkı lan

    vılık vılık

    ii bence metvlhevdgvng

  67. Kadir Sever

    Veletler gelmeden #Rezz Yapalımm Beğenin üste kalsın

  68. MUHAMMED ŞİMŞEK

    Dinlerken gırtlağım patladı aq

  69. Arda Kaya

    Yavaş abi gırtlağını yırtçan

  70. Epidemik

    Abone Ol: http://bit.ly/2T7v1GBAristokares - #Samuray tüm dijital platformlarda!Spotify: https://spoti.fi/2U9Nj9yApple Music: https://apple.co/31aDMRiYouTube Music: https://bit.ly/36H1dmn

  71. Erâ Sakulta

    Olum çok güzel lan

Samuray Şarkı Sözü

Verse 1:

Kriminal ve dönüşü yok
Beynimde planlar var kriminal ve dönüşü yok

Altınlarım tekten ey, atarız Tekken,
Gideriz tersten ey, bize bi' denk gel
Gelemez tekken ey, giriyo selden
Çıkamaz evden ey, yapıyo' beklenti

Samuray kes, içiyo'z hep
Yine mi test, ediyo' pes
İçiyo' ***, kafada cap
Veriyo' pek, sorunu tek

Dilemez af yok ey
Koyuyo' sansür ey
Çekiyo' paf püf keyf
Veriyo' sansür teyp

Giyiyo' bayramlık, buluyo' hayranı
Ediyo baa' saygı, olamaz mafakı
Kafama taksaydım olamaz n'apsaydım
Bıçağı taksaydım samuray kaçsaydın

Belime duu manita kuu içiyo su
Dikize zoom eses e huu geliyo cool
Dimiz okus cebe pokus masa 9

Nakarat:

Bas gaza kaç samuray, Gringo arkamızda mermileri ona saç
Bas gaza kaç samuray, Gringo arkamızda mermileri ona saç
Bas gaza kaç samuray, Gringo arkamızda mermileri ona saç
Bas gaza kaç samuray, Gringo arkamızda mermileri ona saç

Verse 2:

Sürtüğümse deli dolu
Makinemde para dolu
Çekemez ki eli kolu seviyo'du dedikodu
Sevmediyse verin onu hatunum çok deli dolu
Getiriyo'm yeni kuru geçemedi gene turu

Samuray deş, etini kes
Veriyo' zevk, alayı keş
Etimiz pes, sıçıyo' bez
Getirin ez, düşmana pes

Kelleyi al, kılıca sat
Dilime tat veriyo' haz
Bize mi farz getirin az
Onlar iyi dost, ediyo' idam
Çekiyo'm bi doz, bi doz, bi daha bi daha
Biz çalıp biz oynuyo'z, yerimde duramıyo'm
Beynimde planlar var kriminal ve dönüşü yok
Samuray Anahtar Kelimeler
Aristokares Samuray Mp3 İndir Dinle , Aristokares Samuray Şarkı Sözleri , Aristokares Albümleri , Aristokares Samuray Cep Telefonuna Mp3 İndir,Samuray bedava mp3 indir ,Samuray cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.