mp3 indir semti
Dimbilli
 
Arif Sağ - Dimbilli
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Dimbilli
Boyut
: 2.95 MB
İndirme
: 100 Toplam İndirme
20-09-2017 Tarihinde eklendi, Toplam 100 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın

Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Arif Sağ - Dimbilli )
  1. Necati Teker

    -Memurun hesabından al, doktora ekle,nasıl olsa herif parayı kürtajdan kazanıyor :) :) :) :)

  2. kenan ay

    Bunlar neden kaçıyor mülayim abi 😂

  3. INFAA_R6

    twitch turkiye wwe oguz sasiden gelenler? xdd

    Michael Madsen

    HEALAO :D

  4. Şahin Yaşar

    Begenmeyen 9 kisiyi gazman tokatlasin 😄

  5. Vusal Mamedof

    Ulan makpule senden korkulur

  6. Abdullah Yüksek

    Gazman:))

  7. Ziyaa

    3 buçuk milyonu alıp gaçan ha sen seyiti ne sandın 😂

  8. Yunus Oyunda

    SEYİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİT. Buyrun albayım . Bana bi samsun . Valla filtreli bulunmuyor. Selamımı söyle . Bide kahve söylerim

  9. ibrahim kaynak

    Boncur desene gız

  10. MERT BATAL

    Arif Hocam bu kaçıncı seviye !

  11. Turgut Aktaş

    Sen onu 555 lira 75 kuruş yap düz hesap olsun. Ee bahşiş vermez misin bayım ben böyle alırım

  12. uydumerkezi

    arif sağ desemkimse inanmazkemal sun al desem herkes inanır.kulağını siii..............................kulak ver beyin değilBeyinsiz

  13. Çetin Eroğlu

    3 kere uzuuuuun uzun basacak

  14. özgür çelik

    boşuna arif sağ olmamış yeni yetme arabeksçilere kapak olsun

  15. Huzura Doğru

    Doğanın kanunu varsa Arif sagin da sazı var

  16. Etem Avgül

    Okuyup da apartman yoneticisi mi olucan pezevenk :)

  17. İLHAN ERTEKİN

    ÖZGÜN , ÖZEL BİR ESER

  18. azs xdc

    Kılıbigin kızına patlangac,makbule ye bir kilo pirinç. Seyit e bi nefes bile yok 😂

  19. Cabor Bey

    "Aç bi'kral bira, lütfen efez"

  20. Turker

    -Bana bak doktor,karımın orasını burasını elleme-Vay hödük vay

  21. Yedinci ?boyut

    70 ler 80 ler ne yıllar her şeyin en masum olduğunu yıllar geçtikçe daha iyi anlıyorum

  22. İsa Koç

    neden böyle türküler yapılamıyor.

  23. Gökhan Yavuz

    Kapıcılar Kralı

  24. Yunus Oyunda

    seyiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit

  25. Inci Kapak

    Seyitogullari apartmanı kapicilik mesleğimiz çok şükür

  26. yegenek

    Bahşişi kaldırırsın demek, iki mislini aldım oğlundan nıhıhıhı...

  27. GT 500 V8 biturbo

    Albayyyy.............Atiricimmmm sizi bu apartman dan

  28. Mustafa Yildiz

    Okuyupda apt yöneticisimi olacan pezevenk😂😂😂

  29. Crenshaw Blaster

    Turkish Funk for life!

  30. Promilk

    Başyapıt!

  31. Emretls93

    -Seyiiitt-Hay sesin seyit diyen dilini Buyrun bayım ❤

  32. Ceyhun Varol

    Karıya bak ceketimizi atsak hamile kalıyo

  33. Gunay Ebilova

    öncelikle arif sağa uzun ömür dileyorum.şimdilerde akciğer kanseri ile çarpışıyor,allah yardımcısı olsun

  34. Halil Onur Durmuş

    Oğlum ibrammm tut şu parayı

  35. Furkan Tekin

    Tamam buba !

  36. Nihat Koray

    3 nümerepatlamasın5 nümere bi soluklanak be

  37. mutlu aydın

    This music feel good to me.

  38. yücel soylu

    arif hoca tımbıllı nın altına imzasını öyle bir atmışki kimse bu lezzeti yakalıyamaz.

  39. peixe coruja

    This guy is something else! A toast to Turkey from Brazil!

  40. S. Z.

    Buyur bayım 😂😂😂

  41. HAFIZ ÖMER CEYLAN

    Heyytt beee adam ne güzel bağlama çalıyor

  42. HAFIZ ÖMER CEYLAN

    Seyyiiitt

  43. Umit Dolap

    Büyük İskender, bu parça için teşekkürler. Hemen o apartman geliyor aklıma... ULAN SEYİİİT! Gel buraya, HEMEN!... Buyur komutanım!

  44. Elena Alex

    çok güzel müzik!

    Rıza Nuri Altındağ

    Elena Alex Sen Yunan mısın?

  45. Wat Sta

    Great instrumental, but trumpets kill so beautiful part on saz!

  46. Mali Kiymik

    okuyup da apartman yöneticisimi olacan pez.....

  47. muhammed tiryaki

    Bu videonun en önemli tarafı bu şarkıyı (aynısı Hüdayda videosu için de geçerli) en kaliteli haliyle sunması. Alexander'a büyük teşekkürler.

  48. irfan şimşek

    seyiitttt bana bi...votka mı ? Sarkma be düşecen Allah korusun buluruz kolay. Koş ibraam aşağıdan 4 tane meyve suyu doldur sarhoşa götür hadi bakalım oğlum 😁😁😁😁😁

  49. yasin özer

    +Seyit kapı kapandı bende de anahtar yok ne yapacağız şimdi ?-Ne bileyim ben sok parmağını aç Allah Allah

  50. Uğur Karahan

    dislike basan 3 kişiye bağlama sapı girsin

    Frintasci

    Dislike sayısı 8 olmuş var mı fazla bağlama.

  51. Burhan Çınar

    Seyitoğulları Apt.

  52. Zengin Piçi Oktay

    Aleksandır kardeş rus numarası var mı???

  53. FATİH BEYOĞLU

    + SEYİİİTT ! Bana bii...- Votka mı? Buluruz Canım. gir içeri düşecen Allah korusun.

  54. Murat Kırmızı

    o değil paylaşan insan evladının rus olması da ayrı manidar, eline sağlık paylaştığın için,, Spasibo :)

  55. Jaopazo

    WOOOOOW! Please recomend more of this type of music!Greetings from Chile!

    DJ Aksyonoff

    Write me [email protected]

  56. Celal Goktepe

    iki usta

    DJ Aksyonoff

    Büyük Usta!

  57. Melikşah

    Listen this;https://soundcloud.com/ben-b-d/ben-budu-meets-arif-sag-timbilli-electrostep-edit

  58. Pir Video

    What a cool Beat

    DJ Aksyonoff

    +Sezair Yildirim evet!

  59. Tunc Dindas

    Hi! More rips please ;) dope quality.

  60. mustafa bilgiç

    thanks for sharing. nice job bro.

  61. Master Life

    parçanın girişi 0:05 den 0:13e kadar mono galiba

    Master Life

    @emre demirel ona ne deniyo kardeş...?

    emre demirel

    sadece solda ses var demek mono denmez ona 

    Master Life

    ne denir onu merak ettim.  Tek kanal sese mono diyoruz biz.

    emre demirel

    +PaTroN mono iki kanal hoparlördende aynı Ses gelir.yani dalgalr birebir aynıdır.streo ise iki kanladanda farklı ses gelebilir.birinde(müziik için örnek verirsek) farklı bir ensturuman gsesi gelirken diğerinde başka bir ensturuman sesi gelebilir.buda müziğe ahenk katar.zaten stereo olabilmesi için en az 2 ses çıkışı olması gerekir.mono nasıl olsa aynı ses olduğundan çıkış saysı önemli değildir.Yani başta gelen o ses iki kanaldan eşit bir şekilde dağılsaydı mono denirdi.

    Master Life

    Bunları biliyorum. Açıkca yazmana gerek yoktu. Yinede sağol. Amacım burada bir üstünlük taslamak veya bir saldırı değil. Sadece Stereo ses iki kulaktan gelmeli bu tek kulak olursa stereo olmasının bir anlamı olmaz ki bunun. Örneğin Cep Telefonu kulaklığının birini koparıp tek kulaklık haline getirirsek bunu stereo veya mono olmasının bir anlamı var mı_?

  62. Master Life

    Baba Ellerine Sağlık.

  63. Gökhan Yavuz

    Kapıcı kralı başlangıç müziği

    Master Life

    @Hasan Zorlu  nasıl filmde sonunda filmin başında 'lan şimdi temizledim buraları ne basıyonuz çamurlu ayakkabılarınızla' derken ne çalıyo

  64. tginal

    kaliteli kayıt...

  65. ugur gunel

    harikulade

  66. ugur gunel

    harikulade

  67. seven berberoglu

    ses çok kaliteli sagolasın

  68. tuerker

    sagol varol yükledigin icin haci

  69. DJ Aksyonoff

    tesekkur ederim!

  70. MrGiReSuNLu28TR

    yaa kardes seni Allahmi gonderdi beeeee.........Allah razi olsun ne zamandan beri bu kaliteyi ariyordum sagolasin eyvallah paylasim icin....

Dimbilli Şarkı Sözü
Dimbilli İçin şarkı sözü eklenmemiş. Dimbilli Şarkı sözlerini biliyorsanız bize gönderebilirsiniz.
Dimbilli Anahtar Kelimeler
Arif Sağ Dimbilli Mp3 İndir Dinle , Arif Sağ Dimbilli Şarkı Sözleri , Arif Sağ Albümleri , Arif Sağ Dimbilli Cep Telefonuna Mp3 İndir,Dimbilli bedava mp3 indir ,Dimbilli cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.