mp3 indir semti
AÇi Ra Çıra
 
Agıre Jiyan - AÇi Ra Çıra
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: AÇi Ra Çıra
Boyut
: 4.44 MB
İndirme
: 392 Toplam İndirme
27-06-2017 Tarihinde eklendi, Toplam 392 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın
Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Agıre Jiyan - AÇi Ra Çıra )
  1. WİNDOWS VİSTA

    2019 HAKEN DİNLİYORUM ÇÜNKİ KÜRTÇE DİLİMİ SEVİYORUM TÜRKÇEYİDE SEVİYOM TABİ İKİSİDE BİZE AİT DİL

  2. Gamze Arduç

    Vaz geçtim her şeyden herkesten. Kendimi insanlara anlatmaktan vaz geçtim. Yorgun olduğumu , acı çektiğimi , bıktığımı , usandığımı, vaz geçtim işte anlatmaktan vaz geçtim. Eyvallah vaz geçtikte ailemden nasıl vaz geçecem ki ben. Nasıl vaz geçebilirim ki? Onlar benim can'larım. Ama beni anlamıyorlar, o kadar çok üzüyorlar ki dayanamıyorum artık. Zaten imkansız aşk yaşıyorum, ölüyorum. Bi de onlar ayrı ayrı geliyorlar üstüme sanki hiç dert yokmuş gibi..

  3. Fatmanur Öncel

    Keske ler hayatımda olmasaydı belkide hayatım bukakadar bişman olmazdım

  4. isim bulamadım

    Açıklama 'ları açmayın başınıza bela alırsınız

  5. AHMET KAYIK

    Sen Dünyamdın nerdesin aşkım dön bana bi tanem yeter artık yoruldum akan göz yaşlarım sel oldu :(

  6. Sıddık Akgül

    Dilime bin kere kurban olayım

  7. İsmail Yıldırım

    Ben türküm ama çok iyi de kürt dostlarım var burada Türk Kürt ayrımı yapmayın onlarda vatanına sahip çıkıyor bizde asıl terörist olanlar kürtler değil vatanına ihanet eden her kişi teröristtir hepsi bu bu topraklarda yaşayanlar kardestir..

  8. RENAS

    Min ji te hezkir lê gûlê... #DOĞRU

  9. Emine Doğan

    Bende seni sevdim

  10. palizat parankiması

    İ...💙

  11. Ozge Çevik

    Aşkın en güzel hali sevip kavusamamak gerçek aşık lar hiç bir zaman kavusamazmis

  12. tahir elçi

    17/06/2019 dışem

  13. Gül Gül

    Sevmeyi bilene terketmeyen insanlara armağan ediyorum bende gerçekten o sevgiyi yüreğinde hissedenlere ediyorum ❤️😑

  14. Nazlı Skr

    Kürtçe bilmiyorum ama çok güzel şarkı severek dinliyorum emeğinize sağlık

  15. Gûlistân

    Le Gule (Kurmanci) Mın jı te hezkır, pır bawerkır Mın jı te hezkır le Gule le le Gule Dost û heval tev bun neyar Mın wındakır le Gule le le Gule Weki nâne, weki ave Weki baye evinate le Gule le le Gule Ger tû hebe ez jı bı tere Be te nıkarım le Gule le le Gule Ev bu çend roj, ev bu çend meh Ev bu çend sal le Gule le le Gule Bume dindar, bum evinder Bum brindar le Gule le le Gule Le Gule (Türkçe ) Ben seni sevdim, çok inandım Ben seni sevdim le Gule Dost ve arkadaşlar hepsi düşman oldular (vefasız çıktılar) Kaybettim (yenildim) le Gule Ekmek gibi, su gibi Rüzgar gibi senin aşkın le Gule Sen oldukça ben de seninleyim (sen varsan ben de seninleyim ) Sensiz yapamam le Gule Kaç gün oldu, kaç ay oldu Kaç sene oldu le Gule Gönül verdim, aşık oldum Yaralıyım (vuruldum sana ) le Gule

    güray önay

    Eline sağlık kardesim

    Gûlistân

    @güray önay 🙏🙏🌹

  16. Keça Qamişlo

    Kelki xuşi 😄😄

  17. Selahattin Ferman

    Anlamadığım halde çokk beğendim heye heyeee 🤪🤪

  18. سردار تل ابيض

    Ypg geldi

  19. Zehra Kaya

    Pır baver kır le gule

  20. Emin Yastı

    Tu guli ez bulbuli teme

  21. Umut Ayhan

    Bir türk olarak şarkıya hayran kaldım anlamlarıda çok güzel

  22. Ogulcan Basdag

    Bilmiyorum belki bu yorumumu göremezsin ama yazmak istedim arkadaşlar sizlerden de ricam bu yorumu beğenip üstte kalmasını sağlarmisiniz bende o kadar güzel şeyler bırakıp gittin ki ömrümün sonuna dek asla unutmayacağım tenin kokun bakışın sözlerin kıskançlığın saçma sapan hareketlerin asla unutamam Affetmek Allah'a mahsus ama seni hayatım boyunca affetmeyeceğim Birlikte olduğumuz süre zarfında birbirimize kattığımız çok şey olduğunu düşünüyorum belki sen benden birşeyler öğrenemedin ama ben senden bir kaç şey öğrendim mesela hayata bakış açımı değiştirdin insan oğluna güvenilmeyeceğini öğrettin ben sana kendimden bile çok güveniyordum ama haklısın aptal bendim sen ne söylersen söyle ben sana inanıyordum Acısı tatlısı ile bir süre birlikte vakit geçirdik yeri geldi güldük yeri geldi ağladık her mutluluğumuzun sonunda mutlaka bir hüzne boğulduk Senin doğru bildiğin yanlışlar bizi ne duruma getirdi biz diye bişey kalmadı her ikimizin de hayatı mâf oldu Eğer olurda beni aramaya kalkarsan ki arayacaksın seni çok iyi tanıyorum şunu asla unutma ne kadar sensizlige canım yansada seni asla affetmeyeceğim Olur ya dünya küçük bir gün bir yerde karşılaşır isek her ikimizinde o an ki tepkisini şimdiden merak ediyorum Seni çok sevdim ölene kadarda sevicem sen hep sol yanımda olacaksın hani bana bir şey söylemiştin SENİ İÇİME SOKSAM ORDA SAKLASAM KİMSE GÖRMESE HEP BENİMLE KALSAN diye ben seni sol yanımda saklayacağım ve hep orada kalacaksın asla yerin dolmayacak buna inan Belki bir kızım olursa ona senin adını vereceğim ona her sarıldığimda her kokladigimda aklıma sen geleceksin Ben yinede herşey için sana teşekkür ederim Seni çok seviyorum kendine iyi baK. ELVEDA!

    Sinan Kartal

    YAKTIN BENI BE😏

    Emine Cetinkaya

    Üzülme derdi veren allah dermanını da verir bnmde nerdeyse 1 yıl olacak 😔 unutuluyor ama kalpte izi kalıyor

    tatliş beri

    Kıyamam ya madem dertleşiyoruz... Ben aldatıldım kaç defa yalan söyledi herşeye rağmen değiştirmek istedim onu ama o bizi seçmedi terk etti gitti ben onu çok ama çok sevdimmmm geri döndü şans verdim gitti geri döndü şans verdim tekrar gitti bu sefer döndüğünde ise hiçbi şekilde yüzüne bile bakmadım her defasında kendimi avuttum o yüzden kardeşlerim şans diye bişi yok birini yapan ikiyide yapar üçüde ama hala onu çok seviyorum ♥️♥️♥️🤕😷

    Ogulcan Basdag

    @tatliş beri bu zamana kadar ona ileriye dönük ne dediysem hepsi tek tek cıktı bizim ilişkimiz biraz farklıydı onada birşey diyemiyorum onunda bana gelmesine engel olan birileri var olmasa çoktan gelmişti şuan yanımdaydı kendi mahvetti bizim hayatımızı ben bütün herşeyi ona bırakmıştım mantıklı düşünebilir diyerek ama gel gelelim yanıldım

    Medine Özpolat

    @Ogulcan Basdag ya olaylar senin bildiğinden çok farklıysa ya sırf seni sevdiği için buna katlanıyorsa. Kim olduğunu bilmiyorum. Ama eğer benim şu hayatta öğrendiğim bir şey varsa kardeşim o da iki taraflı bakmaktır. Ama eğer *gerçekten* haklıysan,Haklı olduğuna inanıyorsan değil, o zaman bir şey diyemem. Ama zamana bırak. Ve başka biriyle evlendikten sonra karşındaki kişiyle evli olmana rağmen hala o kızda aklını ve kalbini bırakarak neden eşine eziyet edeceksin. Bencil olmamalısın. Allah sabırlar versin. İyi günler

  23. esila Deniz

    Bende seni çok sevdim halada çok ama çok seviyorum

  24. Jenisse

    Ere zalım ere min ji te hezkir

  25. Evîn '

    Oxxx dest te sexbe dengê te gelek xweş û ê hevalo jî🎶🌸

  26. Selçuk 1453

    Güzelmiş ezgisi. Anlamasam da dinliyorum. Saygilar sevgiler SEVGILI TÜRKİYEM...

  27. Buşra Çelikbaş

    Bu nasıl güzel bir sestir.

  28. Münevver Kaya

    ✌🏻✌🏻✌🏻❤️❤️

  29. Osman Boga

    Valla anlamadıgım halde çok güzel

  30. Serkan Süner

    Türkcesi ne

    Serkan Süner

    @Gûlistân he yok parca diyecektim klavyenin azizligi işte ben öle görmüyorum ki sonucta aynı yerde yaşıyoruz Türk Kürt cerkez laz ben böle görüyorum herkes kardeş aynı ülkede

    Serkan Süner

    @Gûlistân daha iyi olcak daha güzel olacak inanın ama bu ülke şehit veriyor üzülüyoruz😟😟😟😟

    Serkan Süner

    @Gûlistân yok şimdi durumu bende anlamam siyasetten ama şehit olunca üzülüyoruz böyle Bi durum bu şarkıyı gece yastığa koydum da dinliyorum huzur buluyorum anladın.

    Serkan Süner

    @Gûlistân şimdi gördüm o yorumu yani niye yaşamayalım diyorum ben bu ülkenin güzelliklerine varım herşwyiyle seviyorum ülkemi.

    Serkan Süner

    @Gûlistân Günaydın keşke dedikleriniz olsa bizer sevgi saygı cervesinde yaşamak istiyoruz bu ülkede.

  31. filiz yildirim

    Sen nasıl bir Şarkısın öyle alıp göturdun beni ağzına yüreğine sağlık...

  32. Ercan AYGÜN

    "Müziğin dili, rengi, teni, dini yoktur." sözcüklerin anlamanı bilmene de gerek yoktur, anladığın senindir.

  33. Murat Kılıc

    Harika gerçekten huzur veriyor..👏

  34. Esra Uzunlar

    Bu şarkıyı çok seviyorummmm

  35. Meryem Kurt

    Seslendiren kişi Elif Koç. Kendisi tanıdığım en özel sanatçı...

  36. Yilmaz GÜNAY

    hala hergun dinliyorum :)))))) ne çok ozledim bir bilsen sonra ararip diyip hic olmak ozgur yarinlarda gorusuruz 🤲🤲🤲🤲

  37. Kamufle Retro

    Ne güzel bir ülkem var rengarenk renk her yöresi ayrı güzel .yabancı devletler o yüzden kıskanıyor

  38. AHMET ÜZER

    Serkeftın

  39. RUKEN SAYHAN

    .. Mavisi hançerlenmiş bir akşamüstü gibi şarkı.. hasbel kader.. 🐤

  40. Samet ERAVCI

    Türküm şu ana kadar dinlediğim en iyi Kürtçe şarkı ve ses ağzına sağlık söyleyenin.

  41. farkedemedim seni

    anlamıyorum ama kulaga hoş geliyor dinlerim devamlı yüregine saglık cok güzel sesi var

  42. Murat Turad

    Turkum ama kurtce sarkilar cok hosuma gidiyor

  43. Ali KAYAOĞLU

    Sevdiğim kız kürt ve ilk dinlediği kürtçe şarkı buymuş ben onu çok seviyorum NUR seni çokkkk seviyorumm

  44. Habibe Acar

    Mezopotamya nin kürt kızı yim türk arkadaş larim ülkücü arkadaş larim var. Kisaca si hepimiz kardeş i siz 🤗

  45. Sabahattin Akyüz

    destede saahbe

  46. gül bahar

    Ağzına sağlık valla çok güzel söylüyor sun

  47. Uğur Demir

    Kim bilir şimdi neredesin ☹️☹️ ceylomm dinlerken sigara içenler bir tanede benim yerime yakın ben içmiyorum

  48. Çetin Porsuk

    Bramın dünya zalime

  49. Nisrin Mistefa

    😢😢loooolooooloooolooo

  50. Doğan Gündüz

    Rukiyem herseyim tek gerçeğim bu şarkı sana seni seviyorum 😘 çok özledim

  51. Ahmet Toptanış

    05.08.2015...

  52. Emine Ergul

    Min ji te hezkir le le le Gule😭😭

  53. NİSAN DEMİR

    💞💞

  54. Sibel Karataş

    🌹💞💞💞💞

  55. Sibel Karataş

    Ay bayılıyorum bu şarkıya

  56. alii velii

    Amk yerinde bi şarkı kurtce olunca bilmem ayy ben türküm ama kurtce dinliyorum.turkler kürtlere uzak kardeş yok bilmem bin yıldır kardeşiz yok bence biz daha dün tanıştık bir abd li bir rusa böyle saçma sapan şeyler yapmıyor ne varsa bu ülkede var Bune kardeş hangi şarkının altına baksan aynı böyle yapacaksanız dinlemeyin daha iyi aq

    Emine Ergul

    senisevmek 3434 nediyon anlamadm

    alii velii

    Emine Ergul ama ları hayatınızdan çıkarın diyorum

    Emine Ergul

    @alii velii nealaka sence amasin dunyadami yasiyoyoruz her uc lafimixdan birisi ama sen hic ama kelimeyi kylanmiyon galiba

    alii velii

    Emine Ergul sen anlamadin beni biz farklı şeylermi konuşuyoruz herhalde allahimya

  57. tuğçe kaya

    Bu sarkiyi her agladigimda dinliyom cok iyi hissetiriyo

  58. Eyüp Ç

    Sevgilim önerdi açtım dinliyorum 😄

  59. yağız gündemir

    ya hep seni seviyorum diyoo

  60. ZİLAN.

    10 numara bende seni seviyorum

  61. ZİLAN.

    10 numara bende seni seviyorum

  62. Abdulkadir Kurdi

    Elhamdülillah Rabbil âlemin gûlê ye kavuştum 👏🙋

    muhammed babakiray

    Allah ayirmasin kardrsim 🙋👫

  63. EYY MMDY

    Ekmek gibi , su gibi , Rüzgar gibi aşkın le gule le le le gule Sen varsan ben de varım Sensiz olamam le gule le le le gule Kaç gün oldu,kaç ay oldu, Kaç yıl geçti le gule le le le gule Gönül verdim aşık oldum Vuruldum sana le gule le le le gule

  64. Sara Ozaslan

    Kürtçe bilmiyorum ama, ağlamaktan yüreğimi söküp götürdün.💫

    Emine Uzun

    Iyikide anlamiyorsun sözlerini kardesim .

  65. Bahar Coşkun

    Vay be şarkıya kurban minj te heskır ✌

    WİNDOWS VİSTA

    mınji te hezkır

  66. Mesut Güneri

    Sese kurban

  67. Mehmet Özer

    Bir şarkı bu kadarmı hoş olur

  68. 04 Eylem

    Seni hala çok seviyorum Ömerim..

    Beyaz adam

    Sonunda buldum seni bana yapilan en guzel eylemsin:)

  69. Sudem Kırşan

    💕💕 *Aşk* 💕💕

  70. Ferhan Yıldız

    Kulağa çok hoş geliyor dinleyipte anlamını bilmediğim bi sürü kürtçe parçadan biri😍 türkçe anlamını yazacabilirmisiniz ?

    Halime Cağında

    Ferhan Yıldız ..anlami.ben seni sevdim sana inandim Dost düşman hepsi bana yar oldu kaç ay kaç yıl oldu ben yar oldum gülüm gülüm

    Emine Uzun

    Anlami uzun işim olmasa yazardım..:)

  71. Canan Can

    Özüm'den bana gelmiş dinlemeyeyim de neyleyeyim..

  72. Aslı Dedecan

    Ne kadar da güzel bir şarkı insana huzur veriyor resmen 🍁😂😂😭

  73. hgddyu ggg

    Anlamını bilmesem de en sevdiğim kürtçe şarkı çok güzel :)

    Emine Uzun

    Anlami cok güzel..🙂

  74. Ezel Can

    Türküm ama kürt arkadaşlarım çok ve hepsinide çok seviyorum 👉❤❤❤

    Ahmet Türkmn

    Asena CcC 👏

    Deniz Erden

    Zilan Kürtçe isim:)

    WİNDOWS VİSTA

    ezek bende seni

  75. Siyah TrapMusic

    bu şarkının ve diğer kürtçe şarkıların remixini dinlemek için kanalıma beklerim https://youtu.be/YEfogFCfm6I

  76. Ahmet Koçak

    10 SENE

  77. Ramazan Öznarınç

    tövbe tövbe ne arıyodum nerelere geldim ya :D

  78. Sibel Çoban

    Hıçkırıklara boğuldum 😢

  79. illegal_sarki

    Mın te hezkır yağmur 💕

  80. Zeki Bazidli

    Biji..zimâne kürdiii🍁

  81. HALİL TURKMEN

    Gerçekten güzel şarkı

  82. nusret yildirim

    Gülen seni çok seviyorum

  83. VARTOLU SAADETTİN

    DUNYA ZALIMLIGE ZALIMLER DUNYAYA HUKMETMIS BE ANNE

  84. Nazif şafak

    Sevdiğim kızla cafede otururken calmisti yüreğimi burktu bu şarkı beni mahfetti şimdi ondan uzagım bu şarkı çaldığı zaman beni o aklıma hep geliooo

  85. Kadir Ateş

    Ben bu sarkiya asigim

  86. Emine Kartal

    Aynen ole canunndan çok sevdigin iki insandan ihanet yiyince çok zor oluyooo dostdu heval tev bune yâre😭😭😭😭

  87. Turkiye turkiyem

    neden kalp imkansiz olana asik olurki? :( ben simdi ne yapacagim dilini bilmedigim irakli bir kurde asigim ortak dilimiz var fakat aileler karsi😓😓

    Gülistan Saylemez

    Turkiye turkiyem seviyorsaniz kimse karsinizda durmasin herzaman sevmez insan bikere sevdaya düser

  88. Zeynep Ünlütepe

    Minji te pir hezkir le Gule le le le Gule ere ere

  89. Diyar Çelik

    Min ji te hezkir pir baver kir Min ji te hezkir le gule lê lê lê gulê Dost û heval tevbun e yar Minvin da kir le gule lê lê lê gulê Weki nale , wekî ave wekî baye Evina te lê lê lê gulê Ger tu heve ez ji tere Betene karim le le lele gule Ew bu çen roj, ew bu çen me Ew buçen sal le gule lê lê lê gulê Bum e dildar , bum evindar Bum birindar le gule lê lê lê gulê

    serseh gyk

    Yanlışların var doğru yazamamışsın

    Ayça Kafadar

    davutun kavga ettiği kız 👍👍👍👍

    Berna Akdasci

    Ben Ben Ben de bu konuda da yardımcı olursanız olun 79898

    uzun_efe

    Kardeş keşke türkçede yazsaydın MERAK ediyorum bu hüznün sozlerini

  90. unknown person

    yasasin devrimci ideolojisi kahrolsun fasizim

  91. her telden

    Kürttüm kürt oğlu kürtum Ama yemin ederim kürtten cok türk arkadaşım var Cok guzel bir ulkedeyiz Kürtçe serbest olsun ana dilde egitim olsa ne olacakki ulkemi bölünecek ne guzel olurdu bazi türklerde kürtçe bilse bep birlikte savas olmadan yaşasak

    Argeş Cudi

    Ha siktir oruspu çocuğu kürt muş yalanını sikeyim ananı sikeyim şerefsiz adi köpek EĞER gerçekten köpek gibi bir kürt sen ananın tam orya noktasını sikeyim bic

    Argeş Cudi

    Kendini kürt deme sen adi bir şerefsiz sın başkada bisey değilsin alayınızı siktigim tırşık çi pezevenk ler

    Aysegul Acar

    @alparsaln turkoglu senin gibi orospu çocukları yüzünden her kürde pkklı gözüyle bakıyoruz amk

    ömer paltacı

    Helal olsun sana bende Türk oglu Türk üm ama kurtcede dinliyorum bölücülük olmadiktan sonra butun muslumanlar kardeştir hangi ulkeden olursa olsun.

    WİNDOWS VİSTA

    @Aysegul Acar bunlar şerefsiz vala bunlar yüzünden ülke gitti gidiyor

  92. 75 идыр

    🇰🇿❤❤❤⚘⚘⚘😍😍😍

  93. Bedirhan Şahin

    Pır haşe ağzına sağlık

  94. NİGAR Aytr

    çok güzel

  95. NİGAR Aytr

    çok güzel

AÇi Ra Çıra Şarkı Sözü
AÇi Ra Çıra İçin şarkı sözü eklenmemiş. AÇi Ra Çıra Şarkı sözlerini biliyorsanız bize gönderebilirsiniz.
AÇi Ra Çıra Anahtar Kelimeler
Agıre Jiyan AÇi Ra Çıra Mp3 İndir Dinle , Agıre Jiyan AÇi Ra Çıra Şarkı Sözleri , Agıre Jiyan Albümleri , Agıre Jiyan AÇi Ra Çıra Cep Telefonuna Mp3 İndir,AÇi Ra Çıra bedava mp3 indir ,AÇi Ra Çıra cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.