mp3 indir semti
Geçti Dost Kervanı
 
Adem Fırat - Geçti Dost Kervanı
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Geçti Dost Kervanı
Boyut
: 4.21 MB
İndirme
: 288 Toplam İndirme
29-12-2017 Tarihinde eklendi, Toplam 288 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın

Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Adem Fırat - Geçti Dost Kervanı )
  1. Fatma Keskin

    👍👍👏👏👏👏👏👏

  2. şeyda. Demir

    coooook güzel cansın can yüreğine sağlık süper resmen bağımlılık yaptı bana her parca bi harika olmuş maşâllah

  3. isaMusa Ünal

    Agzına yuregine sesini sağlık kardeşim benim ben hep seni besteleri dinliyorum çok güzel olmuş ben seni çok seviyorum adam firat kardeşim benim maşallah

  4. Dede Fikri Bilgi

    Radyolu günlerin OLMAZSA OLMAZI olduğu günlere götürür bu türkü insanı.. Gerçekten o günleri hatırlayanlar bilir, ne güzeldi o günler.. Yanılmıyorsam Nida Tüfekçi,Neriman Tüfekçi bu türküyü en fazla TÜRKÜLER GEÇİDİNDE söyleyenlerdendi.. Bilmiyorum,bilemiyorum çocukluğumdan kalan TEK hatıra olduğundan mıdır nedir bilinmez BU TÜRKÜYÜ çok severim ve içtenlikle de dinlerim. Evet bu türküyü kim söylerse söylesin BENİM GÖNLÜMDE apayrı bir yeri vardır. Evet,evet bir türkü isteği yap ve hatırlat deseler ilk bu türkü aklıma gelir ve hep bu türküyü isterim ve kendim de fırsat buldukça SES DÜZENEĞİNE BAKMAKSIZIN mırıldanırım.. Sana selam Adem Fırat ve senin aracılığınla BU TÜRKÜYÜ Milletimize ARMAĞAN eden ESER sahiplerine de saygım sonsuz. Dede Fikri.

  5. Nermin Aktaş

    Bu yorumlara katılmamak mümkün değil ağzına sağlık

  6. Turkan Erdogan

    Mevlam vermiş sesi söyle canım benim iyiki senin sesini duydum hayatıma ğüzellik geldi kalbi güzelim sesi güzelim allahım seni korusun.

  7. Ibrahim Yildiz

    Adem biraderim fransadan slmlar buralarda konser vermeyi bi denesen inan seyirci izdihami yasanir konserinde biz gurbetciler boyle ses gormedi burda yolun acik olsun

  8. Leyla

    Çok harikasın can

  9. Muhammet Yurdakul

    Abi valla helal olsun bizim Üniversitesi de bi konser ver be abimmm

  10. Yıldız Bayram

    Okadar güzel söylüyorsun ki insan iliklerinde hissediyor şu sese bak ya daha önce bu sesi keşfedememişim artık sadece adem fıratın türküleri evde işte arabada dinlenirken.her bir eseri Okadar güzel söylemişsiniz insanın ruhu dinleniyor

  11. Nurettin Tunç

    Annem sensiz lik çök zor bu gidişle. Bu ayrılık bana ölum getirir de kavuşuruz garip anammmmmmm

  12. Mert Gazel

    Basarili tebrikler mutevazide

  13. Ismail Durukan

    agzina yuregine saglik terk edilmis herkeze slm

  14. canısı

    Adem firat i tesadüf buldum Ve iyiki bulmusum. Her yorum ayri bir güzel. Öyle icten öyle samimi

  15. Seher Ardic

    Rabbim nazarlardan korusun seni

  16. Özgün Kaya

    Muhteşem

  17. hasan altun

    Bütün sevdigim türküleri soyluyorsun ve cok guzel yorumluyorsun yüreğine sağlık

  18. Gülay Doğan

    Cokgüzel

  19. Gülay Doğan

    Buayrlllk bama ölůmden beter tům askerlerimize gelsin

  20. Elvan Guler

    Maşallah adem bey sesine sağlık maşallah😍😍😍😍

  21. ahmet terzi

    Selmayleküm..

  22. Mehmet Akyol

    Bu nasıl bir ses ya saatlerdir dinliyorum resmen bağımlı oldum.

  23. Murat Meyan

    agzina yüregine saglik cok güzel soyluyorsun

  24. Nermin Cetinkaya

    Cok dogal ses turkuler hepsi birbirinden guzel yuregine saglik super😊🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

  25. Nermin Cetinkaya

    Superrrrr cok guzel butun turkuler bu kadarmi guzel soylenir helalĺllllll

  26. Leyla

    yüregine saglık güzel söylemissin

  27. Gurbet Gül

    Çok güzel bu kadar güzel ses olunca Maşallah bütün eserleri severek dinliyorum

  28. Cem

    Yuregine saglik👍

    Cem

    Seviliyorsun

  29. Sərvət Yariyev

    abim benim bir gunde azi 10 kere dinlerim bu sarkiyi her kesden iyi sen soyledin bunu yakdi yureyimi

  30. Narin Gül

    Çok teşekkür ederim abi

  31. Narin Gül

    Bende istiyorum kalp ama abi tşk ederim şimdiden

  32. deli miss

    Harikasın on numara

  33. Sadık Gözel

    of be abi yakın beni

  34. yunus Öğmen

    Mükemmel harika abi. Çok güzel

  35. General Mobile

    Cok guzel nekadar dogal herkesten farkli bi ses Allah yolunu acik etsin Adem Frat kardesim 👍👍

    Erdogan Goren

    Allah yolunu açık etsin inşallah super

  36. Halil Duman

    Diline yüreğine sağlık...

  37. Gul Kelebek

    Coooooook güzel Söylüyorsün yüreyine saglık teşekür

  38. Emine Dişli

    Agzinasaglik.bekardedim👏👏👏👏

  39. asita asita

    Cokguzel yaaaaaa

  40. Hacer Göksu

    Süper👍

  41. asita asita

    Böyle ses yok adem Fırat böyle ses yok yok süpersiniz ya

  42. asita asita

    Tesekur ederim bitanesin sen

  43. asita asita

    Sen bana kalp koydun inanmıyorum

  44. Müzik Pınar'ı

    Ağzına sağlık kardeşim

  45. Eren Sevinç

    Ağzına sağlık Adem abim

  46. Ülkücü Psikolog

    Mütevazilik + Ses = Adem FıratAbicim bir kalbini alırım.Yürekleri yaktın yine

  47. su aras

    Superrrrrrrr

  48. Kafiye Kahveci

    Harika olmus cok begendim

  49. asita asita

    Çok güzel söylüyorsun ve abi

  50. asita asita

    Offffff offfffffffffff yaktın beni ve abi

    Memet Özdil

    Seni kim yakdı böyle kardeşim seni yakan senden beter olsun

Geçti Dost Kervanı Şarkı Sözü
Geçti Dost Kervanı İçin şarkı sözü eklenmemiş. Geçti Dost Kervanı Şarkı sözlerini biliyorsanız bize gönderebilirsiniz.
Geçti Dost Kervanı Anahtar Kelimeler
Adem Fırat Geçti Dost Kervanı Mp3 İndir Dinle , Adem Fırat Geçti Dost Kervanı Şarkı Sözleri , Adem Fırat Albümleri , Adem Fırat Geçti Dost Kervanı Cep Telefonuna Mp3 İndir,Geçti Dost Kervanı bedava mp3 indir ,Geçti Dost Kervanı cepten ücretsiz indir


Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.