mp3 indir
feat Onur 355-Hiphop
 
1birader - feat Onur 355-Hiphop
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: feat Onur 355-Hiphop
Boyut
: 2.17 MB
İndirme
: 83 Toplam İndirme
10-06-2020 Tarihinde eklendi, Toplam 83 İndirme
Sarkilar
Mp3 indirmek için tıklayın
Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları ( 1birader - feat Onur 355-Hiphop )
feat Onur 355-Hiphop Şarkı Sözü

1birader feat Onur 355-Hiphop Mp3 İndir, feat Onur 355-Hiphop Müzik İndir Dinle


1Birader
Kendim için bu bok inan senin için değil
Bu muntazam düzeninde yerin dibindeyim
Çoğu zaman mesaide az zamanda keyif
Derken geldim 24e lan neyin içindeyim
Sekiz senelik bir dost, 4 eşit parçadan koz
Tekin değil herifler, canın sıkılırsa bıçağı sok
Bi çaremiz yok. Biraz para koy. Bu çocuklar toy
Vermiyorum oy. Flow Flow diyordun ya aha sana flow
Tripler ot kaynaklıyken alamazsın yol. Düşünceler yoz
Ol oyundan toz. Al paranı top. Attın işte gol
Ya da sen istersen kapa parçamı
Yakmaz canımı, yazmam alçalıp
Müziğimi alamıcak yarattığın kalıp
Olduğum kadarım ben, tarzım hep yalın
Eski Romalılar der ki, ab asino lanam
İnadına yapcam şu kalp durasıya kadar
Sevdiğim tek iş bu, istiyom kazanmak para
Yiyip içip kalanını bascam stüdyoya
Eski Romalılar der ki, res non verba
İnadına yazcam şu göz kapanana kadar
Başka işim olmasın, istemiyom fazla para
Yiyip içip kalanını bascam şarkılara

Onur355
Fazla umut yok haz ve huzur var
Harman içi boş ve kahpe suratlar
Ruhum kıskıvrak gerekli hürriyet işgali
yaptı hudutlar kilitli kanlı izmihlal
Etti istimlak çekti bismillah
istediğin ne varsa ellerinde zaar.
Oysa ısmarlar 200 dolar
Eğer inanırsa senin muhtaç olduğuna.
Muhtaç olduğum kudret damarlarımda
sanardım onlarda akar inan hiphop uğruna.
hiç gocunmadan bi dakka durmam
Aldığım her solukta bi parçası var.
Giymek istiyorum gucci balmain belki bende
Bunu belirtmek sarkımda ne gereksiz hamle
uzak gerçeklikten millet ölcek fakirlikten
Sikik liriklerin sonucunda zayıf geldi karne.
Fazla umut yok gaz ve bulutlar
Yapraklar eksilyor takvimden usulca
İstemiyorum somurtmak yaşantımda sorunlar
Önümde uzun bi yol var oda geççek ayakta
Neden herkes biri için yapar müziğini
Müzik işi sanat için kitle için değilki
Salak bi kitle içindeyim kitlemeyin beni.
harap kişiliğini görmek içten bile değil
Gözlerin açıksa durma kovala
Kovaladığın herneyse kalma molada
hiçbi zaman biten değil hep kalan yola bak
Kolay zaman almaz onur sen hep zora kaç.
feat Onur 355-Hiphop Anahtar Kelimeler
1birader feat Onur 355-Hiphop Mp3 İndir Dinle , 1birader feat Onur 355-Hiphop Şarkı Sözleri , 1birader Albümleri , 1birader feat Onur 355-Hiphop Cep Telefonuna Mp3 İndir,feat Onur 355-Hiphop bedava mp3 indir ,feat Onur 355-Hiphop cepten ücretsiz indir

İLETİŞİM
  • mp3semtigmail.com

Mp3 Semti bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3semtigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.